fbpx

Lej family Zoos festlokaler

– Hos Family Zoo

Lej Family Zoos hyggelige café & fine sal til Jeres næste fest for venner & familie

Family Zoos hyggelige café & sal forvandles til fine festlokaler, så de står klar til at sætte de skønneste rammer for Jeres fest. Uanset om det er til barnedåb, navngivningsfest, fødselsdag eller en anden særlig lejlighed, står vores dejlige omgivelser klar til at gøre jeres dag uforglemmelig.

Når I lejer Family Zoos lokaler til Jeres næste arrangement for familie og venner, sørger vores personale for al opsætning/pyntning, servicering under arrangementet samt oprydning og rengøring, så I kan koncentrere Jer om at nyde dagen sammen med hovedpersonen og Jeres gæster.

Family Zoos selskabslokaler kan rumme op til 50 personer. I caféen er der plads til ca. 25 siddende gæster og hvis gæstelisten tæller flere end det, dækker vi op med borde/bænkesæt og hvide duge inde i salen. Ellers anvendes vores sal typisk til tumle/legeområde til børnene.

I har adgang til huset i tidsrummet 11.00-19.00.

Hvad I skal sørge for
I lejer Family Zoo huset uden tilkøb, hvor I selv medbringer/sørger for snacks, mad, drikke og eventuel pynt. I ankommer derfor fredagen inden arrangementet afholdes og afleverer drikkevarer, snacks, pynt etc.
Vores gæster plejer som regel at arrangere catering, som bliver leveret til Family Zoo på selve dagen. Og der er gennem tiden blevet serveret alt fra tapas, sliders, pizzaer, smørrebrød og andre dejlige og uformelle retter.

Pris
Op til 20 gæster – 6500 DKK
(Her er der inkluderet 1 x serveringspersonale i prisen)

Op til 50 gæster – 8000 DKK
(Her er der inkluderet 2 x serveringspersonale i prisen)

I prisen er desuden inkluderet kaffe & te og friske blomster på bordene samt opsætning/pyntning, oprydning & rengøring.

Hvornår:

Alle weekender & helligdage
i tidsrummet 11.00-19.00

Pris:

Op til 20 gæster – 6500 DKK
Op til 50 gæster – 8000 DKK

I er meget velkomne til at kontakte os på kontakt@familyzoo.dk eller på
tlf. +45 31 10 17 87 for forespørgsel på dato eller for booking.